Skip to main content

Недостовірний візит до лікаря – що робити?

Іноді трапляються ситуації, коли пацієнти — користувачі якоїсь із медичних  інформаційних систем — виявляють у своєму особистому кабінеті візити до лікаря, яких насправді не було. Що ж робити, якщо ви побачили недостовірний візит до лікаря?
  1. Якщо є можливість, з’ясуйте у лікаря/лікарки, який/яка внесла таку інформацію до вашої електронної медичної картки, чому так сталось. Можливо, сталася помилка. У такому разі важливо ввічливо вказати на помилку та попросити видалити інформацію про недостовірний візит.
  2. У разі неможливості сконтактувати з лікарем/лікаркою, зверніться безпосередньо до керівництва медзакладу, в якому зафіксовано візит.
  3. Якщо ви бачите регулярні недостовірні візити, внесені в одному й тому ж медичному закладі, це може бути зловживанням зі сторони лікарів. У такому разі подайте скаргу до Національної служби здоров’я за номером 16-77, або за посиланням.
Кожна скарга перевіряється та у випадку можливого порушення НСЗУ реагує.
Джерело: Національна служба здоров’я України
Перейти до вмісту