Skip to main content

ІНФОРМУВАННЯ ПАЦІЄНТІВ У ЗАСТОСУНКУ ДІЯ

Національна служба здоров’я України спільно з Міністерством охорони здоровʼя та Міністерством цифрової трансформації запускає новий канал інформування пацієнтів – push-сповіщення від ЕСОЗ у застосунку Дія.
Мета впровадження – швидше та зручніше доставляти пацієнтам важливу медичну інформацію, зменшити кількість збоїв та скоротити витрати на СМС.

Як це працюватиме?
Якщо пацієнт має застосунок Дія на своєму телефоні та авторизований у ньому – повідомлення від ЕСОЗ надійде першочергово сюди.
Якщо доставити повідомлення в Дію не вдалося – воно йде у Viber.
Якщо немає Viber – пацієнт отримує СМС (як і раніше).

Які повідомлення надходитимуть у Дію?
На першому етапі пацієнти отримуватимуть push-сповіщення про:
створення плану лікування;
створення е-Рецепта (з номером і кодом погашення);
скасування е-Рецепта лікарем;
створення е-Направлення (з номером е-направлення).
Надалі перелік повідомлень у Дії поступово розширюватиметься.

Коли запрацюють оновлення?
Наразі тривають тестування нового каналу інформування від ЕСОЗ. Попередньо очікується, що інформування пацієнтів через Дію запрацює уже на початку вересня.
Нагадаємо, що пацієнти, які при реєстрації в ЕСОЗ обрали метод автентифікації через документи, як і раніше мають отримувати друковану памʼятку.
Сповіщення від ЕСОЗ щодо дітей та недієздатних осіб (які мають метод автентифікації в ЕСОЗ через законного представника) як і нині отримає їх законний представник через власний метод автентифікації (Дія, Viber чи СМС).

 

 

Джерело: Національна Служба Здоров’я України

Перейти до вмісту