Skip to main content

Гарячі лінії та інструменти для підтримки

Міністерство охорони здоров’я України забезпечує роботу гарячих ліній для підтримки громадян у межах реформи системи оцінювання повсякденного функціонування, яка замінює МСЕК.

Отримати консультацію можна щоденно з 8:00 до 20:00 за такими номерами:

  • 0 800 505 201 — загальна гаряча лінія МОЗ із питань сфери охорони здоров’я.
  • 0 800 60 20 19 — спеціалізована лінія з питань впровадження реформи МСЕК, нової системи оцінювання та роботи електронної системи щодо оцінювання повсякденного функціонування особи.

Подати скаргу можна:

  • у паперовій формі — надіславши скаргу поштою до Центру оцінювання функціонального стану особи;
  • в електронній формі — звернувшись до лікуючого лікаря, який має оформити скаргу в електронній системі щодо оцінювання повсякденного функціонування особи.

Строк подання скарги — 40 календарних днів із моменту надсилання витягу з рішення експертної команди, що оскаржується, скаржнику (його уповноваженому представнику).

Якщо ви пропустили строк подання скарги з поважних причин (відрядження, тимчасова непрацездатність, військова служба), ви можете подати клопотання про його поновлення. Центр розгляне клопотання протягом 5 робочих днів.

Результати розгляду скарги:

  • підтвердження оскаржуваного рішення;
  • скасування оскаржуваного рішення;
  • формування нового рішення.

Джерело: МОЗ України

Перейти до вмісту