Гарячі лінії та інструменти для підтримки
Міністерство охорони здоров’я України забезпечує роботу гарячих ліній для підтримки громадян у межах реформи системи оцінювання повсякденного функціонування, яка замінює МСЕК.
Отримати консультацію можна щоденно з 8:00 до 20:00 за такими номерами:
- 0 800 505 201 — загальна гаряча лінія МОЗ із питань сфери охорони здоров’я.
- 0 800 60 20 19 — спеціалізована лінія з питань впровадження реформи МСЕК, нової системи оцінювання та роботи електронної системи щодо оцінювання повсякденного функціонування особи.
Подати скаргу можна:
- у паперовій формі — надіславши скаргу поштою до Центру оцінювання функціонального стану особи;
- в електронній формі — звернувшись до лікуючого лікаря, який має оформити скаргу в електронній системі щодо оцінювання повсякденного функціонування особи.
Строк подання скарги — 40 календарних днів із моменту надсилання витягу з рішення експертної команди, що оскаржується, скаржнику (його уповноваженому представнику).
Якщо ви пропустили строк подання скарги з поважних причин (відрядження, тимчасова непрацездатність, військова служба), ви можете подати клопотання про його поновлення. Центр розгляне клопотання протягом 5 робочих днів.
Результати розгляду скарги:
- підтвердження оскаржуваного рішення;
- скасування оскаржуваного рішення;
- формування нового рішення.
Джерело: МОЗ України